MERCEDES-BENZ T2/LN1 Furgon (508 D (667.361, 667.362))
Marka: MERCEDES-BENZ
Model: T2/LN1 Furgon
Slilnik: 508 D (667.361, 667.362)
Kody: OM 601.941
Paliwo: olej napędowy
Pojemność: 2299
Moc [KM]: 79
Moc [kW]: 58
Typ nadwozia: Furgon
Cylindry: 4
Cylindry (zawory): 2
Napęd: Napęd tylnych kół
Komora spalania: Silnik z zamkniętą komorą spalania
Produkcja od: 1989.03
Produkcja do: 1994.12
Lista produktów
Znajdź swoje auto
i wyszukaj części do tego modelu
- Długość 1: 82,5 mm
- Długość 2: 26 mm
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Liczba zębów:
- Moc znamionowa: 2 kW
- Napięcie: 12 V
- Kod kreskowy: 5901259422054
383,90 zł
zawiera VAT
- Długość 1: 82,5 mm
- Długość 2: 25 mm
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Liczba zębów:
- Moc znamionowa: 2,2 kW
- Napięcie: 12 V
- Kod kreskowy: 5902129083016
397,30 zł
zawiera VAT
- Długość 1: 82 mm
- Długość 2: 26 mm
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Liczba zębów:
- Moc znamionowa: 2,2 kW
- Napięcie: 12 V
- Kod kreskowy: 5901259420272
511,60 zł
zawiera VAT
- Długość: 277 mm
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Kąt mocowania: 30 stopień
- Liczba otworów do mocowania: 0
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Liczba zębów: 10
- Miara kątowa otworu mocującego: 30 stopnie
- Miara kątowa rozstawu szczęk: 30 stopnie
- Moc znamionowa: 2,2 kW
- Napięcie: 12 V
- Pozycja / stopień: rechts
- Rodzaj rozrusznika: samoułożyskowany
- Rozmiar gwintu 1: M10
- Szczelina-ustawienie podstawowe: 27 mm
- Wymiar gwintu: M10
- Zacisk: 30
- Ø kołnierza: 82,5 mm
535,50 zł
zawiera VAT
- Długość 1: 82,5 mm
- Długość 2: 26 mm
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Liczba zębów:
- Moc znamionowa: 2,2 kW
- Napięcie: 12 V
- Kod kreskowy: 5901259418538
584,00 zł
zawiera VAT